RSS

Reclame (prea?) indraznete sport.ro

In avancronica unei saptamani viitoare pline de fotbal bun (marti: Bayern-Steaua, miercuri: CFR-AS Roma), am gasit niste reclame la sport.ro, pe cat de absurde, pe atat de amuzante.





La aceasta adresa se gaseste povestea clipurilor, relatata intr-un stil foarte original chiar de autori, in emisiunea apropo tv.
Unul din membrii marcanti ai echipei ce a creat setul de reclame este Bogdan Naumovici, cunoscut de acum cativa ani dintr-o celebra reclama in care povestea Razboiul Stelelor si din prezentarile facute episoadelor din Seinfeld la Pro Cinema.



Weekend placut!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comentarii:

Anonim spunea...

imi plac reclamele indraznete...mereu mi-am propus sa ma duc la noaptea devoratorilor, dar in fiecare an cand era vorba sa-mi iau bilet mi-era groaza sa stau o noapte intreaga sa ma uit la reclame. Poate gasesc niste doritori si ma ambitionez pt la anu' :)

Anonim spunea...

weekendu asta la Sibiu e noaptea devoratorilor de publicitate

Trimiteți un comentariu