RSS

Meciul Bayern-Steaua vazut de...

Dani
Din nou, la 21:45 m-am instalat comod in fata televizorului, cu o bere in mana, cu speranta ca va fi un meci memorabil. Acum, la rece, am putea spune ca a fost memorabil, dar nu in sensul in care doream. A fost asemanator cu meciul cu Lyon-ul din Ghencea de acum 2 ani in care adversarul a facut tot ce a vrut (nu cred ca se supara cineva daca era 5-0 scorul), cu precizarea ca aseara au fost vreo 2 faze cand am existat si noi pe teren. Ma gandesc la interventiile lui Zapata, la voleul lui Radoi si la incercarile de incursiune ale lui Dayro si Semedo. Imi pare rau de Steaua dar sper ca peste 2 saptamani, cand o sa ma instalez din nou in fata televizorului cu o bere in mana, sa se califice in UEFA.

Darie
Am asteptat meciul asta de ani de zile, echipele fiind favoritele mele. Am sperat ca Steaua sa nu fie umilita. Si nici nu a fost la Bucuresti. Aseara insa s-a vazut o evidenta diferenta de valoare si de mentalitate. Cum poate Ze Roberto, la 35 de ani sa alerge mai bine decat unii de 25? Radoi si Goian au parut ridicoli facand niste faulturi disperate sau alunecand stangaci la fentele "germanilor". Suporterii au fost si ei naspa: de ce tb sa ne faca de ras pe toti pt ca au ei chef de scandal? Nu imi place nici Dorinel. Prea se scuza pentru lipsa de succes. Il credeam "Neamtul". Sa vina nea Imi, ca el e solutia de avarie a tuturor echipelor!

Sica
Bayern - Steaua 3 – 0

Un meci din etapa 5 a Uefa Champions League, faza grupeleor. Tin sa precizez ca nu sunt un fan al nici unei dintre echipe, dar m-a impresionat jocul nemtilor. Comentariul meu s-ar putea sa fie subiectiv, dar am incercat sa par pe cat posibil realist si sa scriu ce am vazut pe teren.
Meciul a inceput in nota de dominare cvasi totala a nemtilor, un lucru oarecum de inteles din prisma investitiilor si valorii fotbalistilor care joaca la aceasta echipa...Am avut in fata o dovada de organizare si de determinare specific nemteasca. S-a facut mult tam tam inainte de meci cum ca Klinsman nu ar trimite primul 11 cu Steaua, ca le-ar ajunge un punct etc etc...Nici vorba de asa ceva. Pe langa faptul ca au avut o aparare parca totusi putin mai penetrabila decat de obicei, de la mijloc in sus ne-au dat o lectie de fotbal.
Aleg sa scriu aceasta bucata de cronica a meciului prin niste comparatii.

Am vazut un Ribery absolut devastator, care desi nu are un fizic de invidiat i-a dominat fara drept de apel pe Banel si pe Golansky, si care nu e cu nimic mai prejos in ultimul timp decat Cristiano Ronaldo si Messi. Un Ze Roberto care la 34 de ani nu le-a dat nici o sansa oamenilor din ofensiva Stelei. In atac am vazut un Klose de nota 10, care pe langa golurile marcate, a dat si o sumedenie de pase de gol catre Luca Toni, multe irosite cu mare usurinta de italian sau aparate cu niste interventii salutare marca Zapata, cam singurul jucator ce se ridica la nivelul Champions League din lotul Stelei(parerea mea).
Pe de alta parte, legat de Steaua, am vazut un Radoi total depasit, un Ovidiu Petre care juca parca cu Otopeniul sau Gloria Buzau, un Petre Marin saracu care vrea dar nu poate, un Dayro Moreno latin si atata, un Bogdan Stancu speranta, si un Zapata fantastic.

Am mai vazut si frica lui Dorinel, invatzata probabil din ultimii ani petrecuti la nationala de la tata Piti, care la 3-0 pentru nemti, a scos singurul atacant de pe teren si a intodus al 3 - lea mijlocas defensiv.
Sfarsitul meciului a readus in actualitate o poveste mai veche de la meciul Steaua – Real Madrid cand Vali Badea astepta pe la vestiarul spaniolilor un tricou de la Ronaldo, si cand i s-a luat interviu, vizibil emotionat, a explicat cum i-a spus acesta sa astepte putin afara... Acum, Semedo, Lovin si Dayro, au fost cam in aceeasi situatie, cautau cu disperare sa schimbe tricoul cu un “FOTBALIST”.

Deviez putin de la subiect si vreau doar sa aduc aminte ca pe Emirates, la Arsenal – Dynamo Kiev a fost capitan aseara si a jucat excelent un om care nu are fata de nationala lui Piturca, Tibi Ghioane.
Nu in ultimul rand “batranii” fotbalului au facut aseara niste meciuri colosale...vezi aici Juninho, Del Piero, Ze Roberto, Raul, etc...Oricum vine iarna acum, vine perioada de transferuri si probabil ca din nou unicul capitan din Ghecea va fi transferat pe la toate marile echipe ale Europei.

Sa speram ca diseara, CFR Cluj va reusi sa nu piarda cu AS Roma, desi imi este cam greu sa cred ca va mai fi o surpriza ca in meciul tur.

Hai Romania!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

5 comentarii:

embevolter spunea...

N-am vazut meciul dar am inteles tot dupa scor. Steaua, Dinamo si Rapid sunt niste echipe din ce in ce mai dezbinate.
Eu ma bucur ca Arsenalu si-a mai revenit putin si ca maine joaca (cu sanse) Clujul.

Anonim spunea...

Prestatiile slabe ne-au adus cu picioarele pe pamant. As prefera sa jucam ceva in UEFA, decat sa ramanem cu impresia ca daca vom marca in Champions League, ei inscriu de 2-3 ori sau de cate ori au nevoie.
La nationala aceeasi poveste...cat timp avem management slab, nu putem face fata.
Pe scurt: nu suntem profesionisti si nici nu vom fi daca nu scapam de jiji migi, porcea butelie, muc cel mic, interesele si presiunilor impresarilor, golania din tribune, etc.

Alex spunea...

vin si eu cu un comentariu: "cum a vazut Alex meciul"
Multumesc pe aceasta cale celor de la ProCinema care obisnuiesc sa bage reclame la 9:40 (in timpul unui episod din Seinfeld). Astfel n-am ratat inceputul meciului. Dupa primele 15 min ma gandeam ca am facut o alegere proasta pt echipa de pe Eurosport: aveam de gand sa-l am atacant pe Toni si cum el tocmai ratase 5 ocazii, era clar ca odata si odata tot o sa inscrie :). Pe finalul primei reprize deja incepeam sa ma felicit pt alegere..."nu ne mai bat nemtii, se multumesc cu egalul" - ziceam eu. Apoi in 15-20 min m-au trezit la realitate. Total gresit sa crezi vreodata ca nemtii se multumesc cu ceva, ca e bun si compromisul.

La sfarsit am ramas cu o lehamite totala fata de jucatorii echipei Steaua (nu ii pot numi fotbalisti deoarece in profilul jobului unui astfel de angajat scrie ca trebuie sa stii sa dai o pasa la un coechipier). Uneori chiar cred ca o echipa de cartier i-ar nenoroci pe acesti jucatori (intr-un meci de 30 min - mai mult nu ar rezista fizic).

Prea multe asteptari de la o gasca de inculti betivi si manelisti (a se viziona clipul cu cei 4 crai de la dinamo relaxandu-se la un pahar de rachiu si pe fondul muzical al unei manele deosebite). Problema e complexa, rezolvarea si mai si. Dar atata timp cat li se va permite o viata extrasportiva de dezmat, ei se vor multumi intotdeauna cu un tricou inramat cu "Raul" - pentru cei mai norocosi - sau chiar si unul cu "Breno" - chiar daca nu a auzit nimeni de el...il pun in rama cu partea din fata la vedere...ce mai conteaza, e de la Bayern !

Mari sanse ca trupa CFR-ului sa fie si ea depasita diseara, sper totusi sa arate altfel. Oricum ma duc pe stadion nu doar pt "a incuraja formatia favorita" (ca nu merg cu tragere de inima sa inghet timp de 2 ore pe stadion de dragul lui Jose Trica sau freza de Ch League a lui Edi), merg pentru ca mai vin o mana de prieteni.

Am auzit de atatea sintagma "fotbalul - fenomen social". Eu o inteleg prin faptul ca acest sport aduna oamenii la un loc. Asta e frumos. Sa privesti un meci de fotbal singur parca e o pierdere de vreme. Asadar inchei cu un "diseara fie ce-o fi, noi sa fim sanatosi".

Jumpy spunea...

Majoritatea fotbalistilor din Romania sunt varza si nu sunt deloc dur cand fac aceasta afirmatie. Imi place ceea ce se intampla la Craiova si la FC Arges. Copii tineri care joaca si alearga poate pe 5% din salarul lui Mirel de la Steaua sau al lui Tamas de la Dinamo.
Luati domnilor jucatori de 16-20 de ani de la juniori. Nu o sa faceti performanta 2-3 ani, asta este...dar o sa aveti dupa aceasta perioada o "ECHIPA" si nu niste mercenari.
Am vazut aseara la rezumate Arsenal cu Dynamo Kiev. Am vazut 2 copii in teren la Arsenal, nu ca restul ar fi batrani, pe Ramsey si pe Vela de 17 ani. Este o placere sa te uiti la acesti copii cum joaca.

In alta ordine de idei, probabil ca de luni, dupa incheierea campaniei electorale, o sa fie iar pline toate ziarele cu declaratiile lui jiji oaie si altii ca el, incurajati si promovati peste masura de jigodiile din presa romaneasca.

Anonim spunea...

Ce Steaua, ce meci, frate au fost penibili, se jucau aia mata cu ei, nu vedeau mingea, cred ca au atins si ei mingea la pauza sau la finalul meciului. Acu, nici salariile si bugetele echipelor nu se compara, dar nici sa fi ca niste pui de aprozar ca te faci de cacao, nu de alta dar se uita milioane de oameni la tine. ce sa mai, fotbalul din Romania se joaca pe maidanele tarilor dezvoltate......asa ca hai CFR.

Trimiteți un comentariu